  • 1. Data: 2012-03-09 10:10:42
    Temat: gwarancja
    Od: "jola" <j547@ poczta.onet.pl>

    Czy ktoś widział artykuły KC i ust.o.szcegul.war.sprzed.konsumenckiej.
    mówiące o niezbywalnym prawie do gwarancji na zakupiony nowy towar, oraz że
    wynosi ona minimum 2 lata?
    Wiem ze te przepisy zmieniają się jak rękawiczki i nie wiem czy ja po prostu
    tego nie mogę znaleźć, czy może mam nieaktualne ustawy, czy może coś w tej
    materii się zmieniło?
    Proszę o wskazanie artykułu ustaw.

  • 2. Data: 2012-03-09 10:34:46
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-09 11:10, jola pisze:
> [...]
    > Wiem ze te przepisy zmieniają się jak rękawiczki i nie wiem czy ja po
    > prostu tego nie mogę znaleźć, czy może mam nieaktualne ustawy, czy może

    Nie gwarancja, tylko niezgodność z umową. 2 lata obowiązuje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-03-09 10:57:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jola napisa?(a):

    > Czy ktoś widział artykuły KC i ust.o.szcegul.war.sprzed.konsumenckiej.
    > mówiące o niezbywalnym prawie do gwarancji na zakupiony nowy towar, oraz że
    > wynosi ona minimum 2 lata?

    Nie istnieją takie przepisy. Gwaracja jak była, tak i jest dobrowolnym
    świadczeniem.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"