  • 1. Data: 2004-07-06 05:51:54
    Temat: grozby zniszczenia reputacji
    Od: "Dyzio" <s...@f...com>

    Hej!

    Czy zagrożenie przędsiębiorstwu, iż w razie niewywiązania się
    z uregulowania zabowiązań, jej kontrahenci zostaną poinformowani
    o niewypłacalności firmy oraz zostatnie wysłane publicznie ostrzeżenie
    przed współpracą z taką firmą może być niezgodne z prawem?

    Szukam bata na jednych takich co ukradli księżyc......

    Dyzio

  • 2. Data: 2004-07-06 09:07:24
    Temat: Re: grozby zniszczenia reputacji
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dyzio" <s...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > o niewypłacalności firmy oraz zostatnie wysłane publicznie ostrzeżenie
    > przed współpracą z taką firmą może być niezgodne z prawem?

    może ale nie musi,
    jeżeli po drugiej stronie bedą ludzie ostrożni to nie popełnią błędu.
    mogą poinformować całą okolicę i nie tylko, że firma X nie płaci zobowiązań.
    jeżeli wierzytelności będą bezsporne, a dotego jeszcze stwierdzone wyrokiem
    lub nakazem
    zapłaty to informacja o takim dłużniku spełnia funkcje społeczne
    ostrzegając przed oszustami i draniami.
    co też uwazam za słuszne

    swoje zobowiązania trzeba płacić
    i nie jest to kwestia obowiązującego prawa, a przyzwoitości

    pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-06 09:23:30
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Traaq" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dyzio" <s...@f...com> napisał w wiadomości

    bo mnie trochę poniosło, sorki

    odpowiedź rzeczowa:
    może ale nie musi, jeżeli wszelkie informacje przez nich
    rozgłaszane będą prawdą i do obronienia w sądzie
    to są nie do ruszenia,
    jeżeli rozminą się z prawdą i pójdą chociażby
    w subiektywne opinie to natychmiast wytoczyć powództwo
    o naruszenie dóbr

    pozdr
    Traaq

  • 4. Data: 2004-07-06 10:32:17
    Od: "Dyzio" <s...@f...com>

    > to s? nie do ruszenia,
    > jeżeli rozmin? się z prawd? i pójd? chociażby
    > w subiektywne opinie to natychmiast wytoczyć powództwo
    > o naruszenie dóbr
    Dzięki za informacje, może ktoś się jeszcze do dyskusji dołączy.

    PS. To ja chcę odzyskać pieniądze, a nie ktoś ode mnie ;)

    pozdrawiam
    D.