  • 161. Data: 2020-05-02 11:12:30
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.05.2020 o 10:34, g...@g...com pisze:

> [...]
    878464046198
    > Żytawa Miasto rodzinne Zittau (miło widzieć troskę niemca:))
    > Być może, a być może i 1kg jak kamieni dorzuco do środka!

    Albo blaszki, jak to kilka lat temu bywało :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 162. Data: 2020-05-02 19:27:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Nie wiem czemu skojarzyło mi się z małym czołgiem porucznika grubera;)

    A ja myślę, że to wszystko na pewno z powodu małego, ale nie czołgu
    i nie Grubera ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 163. Data: 2020-05-03 09:27:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Olin wspomina pezetpeerowską przeszłość.

    -----

  • 164. Data: 2020-05-03 22:02:21
    Temat: Re: Pracownik od pakietów wyborczych zarażony
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bartomatołka kiedyś obrzygał pijak na ulicy.

    -----
    > pracownik z firmy zajmującej się kompletowaniem pakietów wyborczych jest zarażony
    koronawirusem.

  • 165. Data: 2020-05-03 22:12:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-05-02 o 09:24, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:
    > w jednym rejonie doręczeń ilość pakietów wyborczych może przekroczyć 100
    > kg, a w rejonach gdzie są wieżowce, nawet może sięgać 200kg, PP
    > musiałaby zaangażować chyba całą flotę samochodową, aby rozwieźć to w
    > rejony, postawić samochód w rejonie i z samochodu pieszo roznosić pod adresy

    W blokach na parterze są odpowiednie skrzynki na listy.
    Poczta ma swoje samochody (ze swoim logo nawet), więc nikomu yłka nie pknie.

    Wybory mają być jednak w połowie września. Ciekawa jestem czy czegoś
    nowego Rząd nie wymyśli.

  • 166. Data: 2020-05-03 22:16:20
    Temat: Fwd: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tak sobie wyobrażam, że ta planowana, obecna to "lipa".

    W jaim sensie ?

    Bo 5-go rozpatrzy Senat, 6-go zatwierdzi Sejm, Duda zaraz podpisze i
    wybory korespondencyjne stana sie faktem :-)

    I jedyne co moze to zmienic to sprzeciw gowinowcow, albo jakis
    zmasowany atak wirusa na pisowcow :-)

    Już nastąpiła zmiana w terminie wyborów (podobno).

  • 167. Data: 2020-05-03 23:02:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > rejony, postawić samochód w rejonie i z samochodu pieszo roznosić pod adresy

    W blokach na parterze są odpowiednie skrzynki na listy.
    Poczta ma swoje samochody (ze swoim logo nawet), więc nikomu żyłka nie
    pęknie.

  • 168. Data: 2020-05-04 13:28:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 17:45:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dość ryzykowne, bo jeśli się cokolwiek zmieni i trzeba będzie je jednak
    > inaczej wydrukować (powiedzmy jeden kandydat się wycofa), to ktoś z
    > własnej kieszeni będzie musiał zapłacić.

    Przeczucie mówi mi, że nie będzie to kieszeń Sasina.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 169. Data: 2020-05-04 14:06:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 2 May 2020 11:12:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Albo blaszki, jak to kilka lat temu bywało :-)

    Blaszki dokładał inPost, żeby list ważył ponad 50 G, bo na lżejsze
    przesyłki monopol miała PP.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 170. Data: 2020-05-04 14:11:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 2 May 2020 09:24:55 +0200, Krzysztof 'kw1618' Warszawa
    napisał(a):

    > - przesyłki pakietów są przesyłkami nierejestrowanymi
    > - pakiet może być doręczony bezkontaktowo do skrzynki oddawczej,

    To przygnębiające, że lekceważony jest artykuł 53e paragraf 6 ustawy Kodeks
    wyborczy:
    ,,Pakiet wyborczy doręcza się wyłącznie do rąk własnych wyborcy, po
    okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość i pisemnym pokwitowaniu
    odbioru"

    Nowelizacja została uchwalona przez PiS 31 marca, w tu wszyscy, ze
    Zdzikotem włącznie, mają ją w dudzie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek