eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogdzie sie udac w razie falszerstwa dokonanego przez ... komornika ? › gdzie sie udac w razie falszerstwa dokonanego przez ... komornika ?
    From: "<<wakacjowicz>>" <w...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gdzie sie udac w razie falszerstwa dokonanego przez ... komornika ?
    Date: Tue, 10 Aug 2004 17:28:45 +0200

    sprawa wyglada tak.
    Ojciec dluzny mi jest (byl ??? zaraz napisze dlaczego) alimenty, ktorych
    nieplacil od niepamietnych czasow.
    Po kilku latach nieplacenia sprawe przejal ZUS i to od niego otrzymywalem
    alimenty.
    Nie zmienia to jednak faktu, ze ojciec nadal nic nikomu nie placil.
    Jak wiadomo, od niedawna ZUS juz nie placi alimentow, tylko tzw zasilek, czy
    cos takiego.

    Postanowilem sie zajac wiec w ogole solidnie sprawa u komornika i zobaczyc
    "co w trawie piszczy".
    I otoz okazuje sie, ze ... alimenty ojca sa umozone, poniewaz sam to
    zglosilem (ewentualnie mama, kiedy bylem niepelnoletni).
    Pod dokumentami widnieja nieczytelne podpisy rzekomo mamy (chyba nie musze
    dodawac, ze to nie sa podpisy mamy, tylko albo ktos podrobil ... albo moze
    wycial z pisma dotyczacego zupelnie czego innego i dopisal gore). Mowiac
    krotko ... sprawa zostala "zalatwiona".

    Dodatkowy fakt : ojciec prowadzi dzialalnosc przynoszaca mu spore dochody.
    Po umozeniu przez komornikow postepowania kupil nowy samochod z salonu,
    mieszkanie etc, etc.

    Pytanie : do kogo isc, kto moze pomoc i co zrobic, zeby nie oszalec ? :)
    (serio ... po prostu jak widze co sie dzieje, to jestem zalamany ... tylko
    nie kierujcie do psychologow, bo chodzi mi o rozwiazanie sprawy :) ). Czy
    da sie oskarzyc komornika ? Czy wysylac tekst do grafologa ? Czy sprawe
    znowu kierowac do sadu ?
    Czy raczej wystarczy zlozyc jakies pismo, zeby komornik mial obowiazek zajac
    sie znowu sprawa ?

    Pomozcie grupowicze ... mam nadzieje, ze sa wsrod czytajacych fachowcy,
    ktorzy poradza cos konkretnego.

    Pozdrawiam
    wakacjowicz