    From: "bulit" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fujitsu-siemnes odmowa gwarancji
    Date: Mon, 7 Jan 2008 16:17:29 +0100

    Witam!
    Podam w skrócie temat :
    - laptop zakupiony w electro world - gwarancja podbita, faktura zakupu jest

    Minął prawie rok od zakupu, stwierdzono usterke matrycy, laptop poleciał do
    serwisu. Serwis twierdzi, ze Fujitsu Siemens wyprze się, bo według nr
    seryjnego laptopa został on wyprodukowany 27 wrzesnia 2005, a pkt 6
    gwarancji mówi, że :
    " Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu. W przypadku, gdy sprzedaż
    produktu do klienta końcowego nastąpi później niż po 6 miesiącach od daty
    produkcji, okres gwanreacji jest liczony od daty produkcji".

    Czy to jest zgodne z prawem? Skąd mam wiedzieć kiedy laptop stojący w pudle
    w markecie, bądź sklepie został wyprodukowany??? Mam obowiązek sprawdzać
    datę produkcji??
    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, mimo próby zbycia jutro zawiozę
    laptopa i poproszę o pisemną odpowiedź od FS.