eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofirma zgubila list z kompletem moich danych osobowych - co zrobic? › firma zgubila list z kompletem moich danych osobowych - co zrobic?
    From: "esos" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: firma zgubila list z kompletem moich danych osobowych - co zrobic?
    Date: Thu, 6 Sep 2007 18:07:44 +0200

    witam
    jedna z firm ktora zaczalem wspolprace, ma zwyczaj przesylac droga pocztowa
    umowy o dzielo do podpisania. jako, ze wywiazalem sie ze zlecenia, firma
    wyslala do mnie zwyklym listem (brak polecenia, brak potw. odbioru, list
    ekonomiczny - nie priorytet) umowe do podpisania. list zaginal. co mam teraz
    zrobic? w liscie jest umowa z kompletem moich danych osobowych. w jaki
    sposob moga one zostac wykorzystane przez osobe, ktora bedzie wiedziala jak
    na nich zarobic? co w przypadku, gdy juz ktos te dane wykorzystuje? czy w
    przypadku, gdy ktos za plecami juz robi mi problemy na moje dane, moge sie
    jakos zabezpieczyc przed ewentualnymi roszczeniami (np kredytowymi)? czy
    firma ktora wg mnie nie zabezpieczyla odpowiednio moich danych osobowych
    moze jakos poniesc konsekwecje za brak opieki nad moimi danymi?
    pozdrawiam
    emil