    From: "LUKAS" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: firma na allegro z prywatnym kontem
    Date: Tue, 8 Feb 2011 17:16:56 +0100

    Witam

    Mam konto na ojca, który jest moim pełnomocnikiem w bardzo szerokim zakresie
    i kupowalem na to konto na allegro, zdobylem kilkaset komentarzy pozytywnych
    no i teraz chce zacząć sprzedawać na tym koncie z uwagi na to, ze jest duzo
    komentarzy .

    Mam swoją firmę. Czy moge sprzedawac na koncie ojca? Dokument zakupu bede
    wystawial swoj, odporowadzac bede podatek normalnie

    Mozna to jakos legalnie zrobic? Jesli zaloze swoje konto firmowe to minie
    kupa czasu zanim bede mial chociaz ze 200-300 poz. komentarzy to raz, a dwa
    , ze startujac ciezko bedzie mi sie przebic kiedy inni maja po kilkaset
    pozytywow,

    Nie wiem jak to zrobic, aby nie doczepil sie US, w zasadzie to nie mialby do
    czego...