  • Data: 2004-05-07 12:08:58
    Temat: farbujaca kurtka
    Od: Sebastian <m...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    Mam pytanie, miesiac temu kupilem kurtke w firmie reportera (czerwona,
    biala) ostatnio troche sie zbrudzila i postanowilem ja przeprac
    (ubrudzil mi sie kawalek bialego materialu), na metce jest napisane : prac
    mechanincznie w 40 stopniach. I kurtka zafarbowala, mam wszystkie
    paragony czy w zwiazku z tym moge zwrocic kurtke do sklepu i zazadac
    zwrotu pieniedzy? (dalem za nia 150zl i to troche duzo jak na kurtke w
    ktorej mozna pochodizc tylko miesiac)
    Czy jest jakis przepis ktory o tym mowi? Gdzie moge zdobyc odpowiednie
    inormacje na ten temat?

    Dzieki