  • 21. Data: 2008-11-27 21:58:19
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggn3m2$nr4$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...pl> pisze:

    > A wiesz, jak twoje "uważanie" ma sie do rzeczywistości i praktyki?
    Tak samo jak twoje.

    > Nie znam
    > I od tego powinieneś zacząć. Skoro nie wiesz, ilu przedsiębiorców takowe
    > zawiadomienia składa, to dalszą część wywodu możesz sobie o kant potłuc.
    W rewanżu prosto powiem, że swoje wywody możesz sobie wsadzić - wiesz gdzie.
    Różnica polega na tym, że ja nie wiem i to przyznaję, zaś ty także nie
    wiesz, ale na przyznanie tego cię nie stać. Zachowanie typowe dla osobników
    o podświadomie niskiej samoocenie

    > ile
    > Znam dane mojego rejonu. I mogę ci nawet je podać - udowodnić winę i
    > uzyskać wyrok skazujący udaje się w około połowie zgłoszonych przypadków.
    Czyli w ilu? W 2?
    Aha - jakbyś jakieś dane podawał to naturalnie nie zapomnij o źródle, żeby
    można je było zweryfikować.

    > Na razie to u ciebie widzę same przypuszczenia i wyobrażenia, oparte na
    > powierzchownej znajomości kilku podstawowych przepisów, oddalone od
    > rzeczywistosci o lata świetlne, z niewielką znajomością realiów. Ty chyba
    > żyjesz w wirtualnym swiecie. Może mniej netu?
    Nie, synku. Na razie widzę u ciebie same konfabulacje, bufonadę,
    pajacowanie. Zero rzetelnej, udokumentowanej informacji.

    > Jedno ci muszę przyznać - nawet pracownik tej wspaniałej i powszechnej
    > kochanej instytucji zajmującej się głównie budowaniem nowych siedzib dla
    > siebie nie byłby w stanie zareklamować jej lepiej, niż ty tu próbujesz
    > robić.
    Nowy grzbiet? Od kiedy net?
    Pieprzę ZUS. Jakbyś czytał więcej netu, to byś wiedział, ale widocznie
    czytasz powoli.

    > Tylko po co się osmieszasz?
    Wisi mi twoja opinia. Jesteś żywym dowodem na celność przysłowia o
    poznawaniu głupiego po jego śmiechu.

    > Pozostałe twoje insynuacje pomine, bo świadczą jedynie o tobie i o tym,
    > jak bardzo jesteś żałosny.
    Właśnie ich nie pominąłeś, cieniasku, właśnie nie pominąłeś...
    Dziecko cię rozgryzie, jesteś do niczego, łeee...

    --
    Jotte