-
1. Data: 2004-06-25 13:11:36
Temat: faktura niezgodna z zamówieniem
Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>
Hi!
Czy wiecie (na pewno wiecie), czy dostawca ma obowiązek powiadomienia
klienta (obaj to instytucje), który złożył zamówienie o zmianie ceny z tego
zamówienia?
Jeśli tak, to na jakich warunkach? W jaki sposób? I na co można się powołać
pisząc reklamację nt. ceny.
Pozdrawiam
Daniel
-
2. Data: 2004-06-25 13:22:50
Temat: Re: faktura niezgodna z zamówieniem
Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
Sasza pisze:
> Hi!
>
> Czy wiecie (na pewno wiecie), czy dostawca ma obowiązek powiadomienia
> klienta (obaj to instytucje), który złożył zamówienie o zmianie ceny z
> tego zamówienia?
> Jeśli tak, to na jakich warunkach? W jaki sposób? I na co można się
> powołać pisząc reklamację nt. ceny.
>
> Pozdrawiam
> Daniel
To zalezy coPan rozumie przez "cene zamowienia"
Boguslaw
-
3. Data: 2004-06-26 18:18:46
Temat: Re: faktura niezgodna z zamówieniem
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbh88j$ot2$1@news.dialog.net.pl...
Na mój gust, to kupujący może po prostu po innej cenie tego nie odebrać i
po kłopocie. On zamawiał 5 kg ziemniaków po 1 zł i taką ofertę złożył.
Sprzedawca albo mógł ją przyjąć i przysłać te ziemniaki. Albo uznać, ze
cena go nie satysfakcjonować i zaproponować owe 5 kg ziemniaków po dwa
złote. Wówczas kupujący mógł by ofertę przyjąć albo nie. Przysyłając 5 kg
ziemniaków po 2 zł bez uzgodnienia z kupującym działa na swoje ryzyko.