  • Data: 2006-07-13 20:18:56
    Temat: eksmisja dzikiego lokatora
    Od: "Robert A." <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno zakupiłem kamienicę z lokatorami. Okazało się, że jeden z mieszkańców
    zamieszkuje nie legalnie (samowola). Firma administracyjna przekazała tejże
    osobie pismo, w którym zawarta została kara finansowa za nielegalne zajęcie
    lokalu. Mieszkaniec jest osobą samotną, niepracującą, która zalega z opłatami
    na kwotę 7000 zł. Na dodatek dziki lokator zdewastował mieszkanie (grzyb na
    ścianach i zdechłe ptaki w lokalu wiadomo co powoduje - okropny smród na
    klatce). Chciałem mu zapłacić za opuszczenie lokalu, ale człowiek po prostu
    mnie olał. Co mogę zrobić? Czy kierować sprawę do sądu, a może zmienić zamki,
    kiedy opuści mieszkanie? Będę wdzięczny za pomoc!