  • Data: 2007-11-02 09:03:20
    Temat: egzekucja dlugu
    Od: "Pawel Cycon" <p...@p...itl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie Grupowiczow
    pisze w takiej sprawie z nadzieja ze ktos podpowie mi jakies rozwiazanie:
    pozyczylem znajomemu duza ilosc pieniedzy , spisalismy stosowna umowe, w
    momencie kiedy zwrocilem sie o zwrot znajomy stwierdzil ze pieniedzy nie ma
    i nie odda, zwrocilem sie do sadu sprawe wygralem i sad nakazal zwrot calej
    sumy wraz z kosztami sadowymi i odsetkami, komornik nie moze tych pieniedzy
    wyegzekwowac poniewaz dluznik nie pracuje w polsce i nie posiada zadnego
    majatku, w zwiazku z tym chce umozyc egzekucje na co ja nie chce sie zgodzic
    poniewaz licze ze w koncu kiedys moj dłuznik bedzie musial "stawic czolo"
    tej sprawie gdy zechce podjac prace w polsce ,
    adwokat do ktorej sie zwracalem przed sprawa twierdzila ze ten dlug bedzie
    obowiazywal do konca naszego zycia a po smierci przechodzi na dzieci
    czy komornik moze wiec umozyc egzekucje z powodu braku mozliwosci egzekucji
    czy nieobecnosci w kraju mojego dluznika( widuje go sporadycznie wiec wiem
    ze to nieprawda)
    jesli ktos potrafi cos doradzic w tej sprawie to bede wdzieczny
    pozdrawiam