  • 21. Data: 2015-11-09 21:21:21
    Temat: Re: ePuap a powiadomienia
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Różnica polega na tym, że papierowe awizo dostajesz do jednej skrzynki
    > pocztowej. Powiadomienia elektroniczne też powinieneś dostawać na jakąś
    > jedną skrzynkę, dlatego możliwość podania maila, czy numeru telefonu, na
    > który dostaniesz SMS o przyjściu informacji jest sprawą kluczową.
    > Wyobraź sobie, że określone urzędy, czy instytucje instalują Ci w domu
    > fefnaście klasycznych skrzynek, do których wrzucają swoje awiza, a Ty
    > pracowicie "pracujesz" sobie codziennie kluczykami, sprawdzając
> [...]

    Dlatego ePUAP jest jedynym miejscem do korespondencji urzędowej,
    nie podajesz tam dziesięciu skrzynek tylko jedną, zupełnie jak tą
    na klatce schodowej a list i tak musisz otworzyć aby przeczytać.
    ---
    K... gościu. Tam nie ma podawania emaila na który przyszłaby korespondencja
    urzędowa ani awizo informujące o niej. Weź się pierdolij ze 3 razy nim
    jeszcze coś napiszesz na temat ePuap a tak to po prostu pytaj.

  • 22. Data: 2015-11-10 09:25:47
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 21:03:09 UTC+1 użytkownik re napisał:
> [...]
    > ---
    > No i widzisz, wypowiadasz się na temat ePuap mimo, że sam stwierdziłeś, że z
    > niego nie korzystasz. Nie rozumiesz też kwestii awizacji. Awizacja to prawny
    > wymóg doręczenia zastępczego a nie papierek PP czy innego operatora
    > pocztowego. Dlatego fakt, że ePuap nie dostarcza awiz czyni ten system
    > kompletnie bezużytecznym do dostarczania korespondencji sądowej podobnie jak
    > fakt permanentnego niedoręczania powtórnego awiza przez Inpost zdarzającego
    > się także PP albo nieczytelnych awiz PP które pierwsze nie różni się od

    Czyli ten system jest do dupy.
    Niech go zmodyfikują tak jak ja to wymyśliłem.

    Daję im to rozwiązanie za darmo!

    Powtórzę:
    ePUAP ma być państwowym pośrednikiem do prowadzenia korespondencji
    urzędowej - urząd-obywatel/obywatel-urząd.

    Andrzej.