  • 11. Data: 2013-03-19 20:19:36
    Temat: Re: e-sądy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:17, Mr. Misio pisze:

    > E-sąd hurtowo wydaje korzystne dla nich nakazy zaplaty

    Tak jak każdy inny sąd.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-03-19 20:35:42
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > JAkos stacjonarnych oszusci nie wykorzystują na taka skale.
    Żartujesz.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 13. Data: 2013-03-19 20:55:44
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-19 20:03, Mr. Misio pisze:
    > Podobno miało być tak pięknie, a wygląda na to, że wyszło jak zwykle...
    >
    > "Przybywa ofiar e-sądu skazanych za przedawnione lub nieistniejące
    > długi. Wielu o wyroku dowiaduje się dopiero wtedy, gdy komornik zajmuje
    > im konto."
    >
    > http://tiny.pl/h8x94

    kurwa, ten kraj to totalne dno. rzygac sie chce jak sie czyta takie rzeczy.

  • 14. Data: 2013-03-19 21:00:29
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > kurwa, ten kraj to totalne dno. rzygac sie chce jak sie czyta takie
    > rzeczy.
    To jesteś w dobrej kondycji psyhe.
    Inni mają zamiar stszelać, albo podkładać bomby.

  • 15. Data: 2013-03-19 21:12:56
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-19 21:00, Stokrotka pisze:

    > To jesteś w dobrej kondycji psyhe.
    > Inni mają zamiar stszelać, albo podkładać bomby.

    ja juz ten etap mam za soba.

  • 16. Data: 2013-03-19 21:17:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ja juz ten etap mam za soba.

    I jak się czujesz, co porabiasz, jak sobie wyobrażasz życie w kraju, gdzie
    obowiązuje prawo dźungli, a prawnicy (prokuratura, sędziowie, policja, radcy
    prawni, ....)
    są masowo w mafi?
    Jak sobie radzisz z zarabianiem, egzekwowaniem zapłaty, pilonowaniem swego,
    obroną pszed złodziejem i bandytą?
    Nie boisz się wyjść z domu , łazić po ulicy?

  • 17. Data: 2013-03-19 21:18:17
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"
    > nowa wersja 1.07 programu GdakMini (syntezator mowy).

    Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle. Banda partaczy za nasze podatki.
    Oczywiście nikt z dygnitarzy za to beknie.
    Np. nie nie potrafili od razu dać e-sądowi automatycznego wglądy bazę PESEL
    oraz adresów. A komornik oczywiści sobie poradził nawet ze ściągnięceim
    dodaku opiekuńczego.
    Złodzieje! Partacze!
    Uciekaj z tego kraju, kto może!

  • 18. Data: 2013-03-19 21:19:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-19 20:16, Mr. Misio pisze:

    > JAkos stacjonarnych oszusci nie wykorzystują na taka skale.
    > Dlaczego?

    Masz jakiś mocny awers do prawa. Miałeś na białku pożycie z
    nieletnim ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2013-03-19 23:23:36
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > swego, obroną pszed złodziejem i bandytą?
    > Nie boisz się wyjść z domu , łazić po ulicy?

    obecnie mam na to wyjebane. przygotowuje sie do opuszczenia tego
    cudownego kraju. przez lata ludzilem sie ze sie polepszy i bylem
    patriota. na dzien dzisiejszy nie mam juz zludzen i spierdalam stad.

  • 20. Data: 2013-03-19 23:44:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:08, Liwiusz pisze:

    > A jaki to ma związek z e-sądem?

    Taki jak wyżej. Teraz walą w ciemno.
    Trzeba było dzisiaj oglądać program UWAGA po wiadomościach na TVN-ie.

    --
    animka