  • Data: 2006-09-15 08:31:29
    Temat: dzwiny sklep internetowy BIG BONUS - spryciarz czy oszust?
    Od: zynov <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dwie ulice ode mnie uruchomił się sklep internetowy big bonus. Super
    ceny i w ogóle. Jednak nie ma ani dokładnego adresu ze sklepu, ani
    numeru telefonu. Siedziba mieści się przy ul. Langiewicza 1 - jest to
    blok z kilkudziesięcioma mieszkaniami, ale numeru mieszkania nikt na
    stronie nie podaje. Nie ma też szyldu przed wejściem do budynku.

    Mechanizm.

    Rejestrujesz się i wpłacasz 24 zł na konto właściciela strony.
    Za te 24 złote dostajesz pełny dostęp do działu download z setkami
    ebooków oraz... uwaga... do LINKÓW do sklepów, w których cenę za dany
    produkt pokazaną w serwisie big bonus możesz WYNEGOCJOWAĆ (z resztą
    autor strony w regulaminie mówi wyraźnie, że cena nie jest ofertą i może
    być o kilkanaście - kilkadziesiąt procent wyższa od pokazanej w serwisie
    big bonus).
    Dla upartych: prosze wynegocjować cenę 299 zł brutto za cyfrowa kamerę
    wartą w promocji 899 zł brutto.

    Czy nie jest tak, że pobierając opłatę od ludzi powinno się mieć DG?
    Jeśli DG jest, to dlaczego nie ma szyldu przed wejściem ani dokładnego
    adresu z numerem telefonu? Jeśli DG nie ma, to czy autor serwisu
    powinien zawierać z każda zarejestrowaną osobą odrębną umowę (jaką?)?

    Nie jestem prawnikiem, ale coś mi tu śmierdzi.