  • 1. Data: 2006-12-30 21:40:00
    Temat: dzielenie DSL a prawo ?
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    mamy w firmie DSL 4 MB, nie wykorzystujemy go w całości
    równocześnie posiadamy najemce (tez fimę), który chce internet

    jakie wymogi / co powinienem zrobić, aby móc spokojnie spać, dając mu np 1MB
    (router z podziałem pasma)

    Pozdrawiam Bartek

    P.S. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

  • 2. Data: 2006-12-31 10:09:32
    Temat: Re: dzielenie DSL a prawo ?
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > mamy w firmie DSL 4 MB, nie wykorzystujemy go w cało?ci
    > równocze?nie posiadamy najemce (tez fimę), który chce internet
    >
    > jakie wymogi / co powinienem zrobić, aby móc spokojnie spać, daj?c mu np
    > 1MB
    > (router z podziałem pasma)
    >
    > Pozdrawiam Bartek
    >
    > P.S. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    DSl-a generalnie mozna dzielić, ( tak działa wiele sieci osiedlowych :)

    NIe wiem jak wyglada ten podział z innej strony tzn. Czy wtedy stajesz sie
    wtedy ISP ?
    Bo jezli tak to musiałbyś zgłosci działanośc operatorską w UKE, ale to by
    było smieszne.

  • 3. Data: 2006-12-31 14:44:56
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Bartosz Kowalski napisał(a):
> [...]
    > równocześnie posiadamy najemce (tez fimę), który chce internet
    >
    > jakie wymogi / co powinienem zrobić, aby móc spokojnie spać, dając mu np 1MB

    Dopisałbym do umowy najmu, a dokładniej zmieniłbym umowę najmu, zeby
    było zapisane ze wynajem z dostępem do sieci.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 4. Data: 2006-12-31 18:22:01
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 22:40:00 +0100, Bartosz Kowalski napisał(a):

    > mamy w firmie DSL 4 MB, nie wykorzystujemy go w całości
    > równocześnie posiadamy najemce (tez fimę), który chce internet

    Jak właściciel wyrażacie zgodę i mogę oni zawrzeć umowę z dostawcą
    internetu.

    > jakie wymogi / co powinienem zrobić, aby móc spokojnie spać, dając mu np 1MB
    > (router z podziałem pasma)

    Zerknij do regulaminu (jeżeli korzystaliście) promocji. Kiedyś iDSLa można
    było bezproblemowo rozdzielać - ale obecnie w np. "jesiennej" jest zapis
    zabraniający udostępniania DSLa poza lokal instalacji.
    http://www.internetdsl.pl/
    (Założyłem że mówisz o DSLu z TP S.A. - ponieważ "stukasz" z neostradki)

  • 5. Data: 2007-01-01 09:16:29
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Witam w nowym roku :)
    Doprecyzuje to , o co mi chodzi:
    DSL moge dzielić spokojnie
    ale czy w tym wypadku jakies prawo narzuca namnie obowiazek np. monitorowaia
    tego łacza ( np. P2P) - bo ktoś, komu dam łacze napsuje ( jakiś włam /p2p) a
    policja zapuka do mnie ?

    Bartek

  • 6. Data: 2007-01-01 13:46:20
    Od: "Rajmund Wrotek" <o...@m...com>

> [...]
    > (router z podziałem pasma)
    >
    > Pozdrawiam Bartek
    >
    > P.S. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    Mój sąsiad założył sobie internet i kupił router bezprzewodowy. Po roku
    (dopiero) zorientował się, że z jego sygnału korzystają jego sąsiedzi -
    czyli on też przez ten rok był operatorem ;-)