  • 1. Data: 2003-03-04 19:30:05
    Temat: działka siedliskowa
    Od: "Bartek Staniak" <b...@w...pl>

    Moje pytanie do szanownych gropowiczow, czy ndal trzeba posiadać ponad 1
    hektar ziemi aby działka była uznana za siedliskową .

  • 2. Data: 2003-03-05 14:07:11
    Temat: Re: działka siedliskowa
    Od: m00nia <a...@b...gnet.pl>

    Witam

    > Moje pytanie do szanownych gropowiczow, czy ndal trzeba posiadać ponad 1
    > hektar ziemi aby działka była uznana za siedliskową .

    Jezeli chcesz budowac dom na dziełce siedliskowej, musisz zostac
    rolnikiem. Zeby zostac rolnikiem musisz posiadac lub dzierzawic
    hektar przeliczeniowy ziem rolnej. Wspolczynnik przeliczeniowy zalezy
    od klasy posiadanej ziemi.
    pozdrowienia
    mk