  • 1. Data: 2003-07-01 12:23:17
    Temat: działalność w bloku na osiedlu zamknietym
    Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Przeszukałam już google i nie znalazłam nic co by dotyczyło mojego pytania.
    Jeśli się myle to przepraszam z góry.

    Mieszkam na osiedlu zamnknietym z ochroną. Jak kupowaliśmy mieszkanie
    było powiedziane że nie wolno prowadzic żadnej działalności gospodarczej
    ze względu na charakter osiedla i bezpieczeństwo lokatorów. Bardzo nam
    to pasowało bo przynajmniej nikt obcy nie będzie kręcił się po osiedlu i
    klatkach.
    Teraz sąsiedzi sprzedają mieszkanie obok nas (na parterze) i kupuje je
    dentysta który chce otworzyć gabinet dentystyczny. Czy ma do tego pełne
    prawo,
    czy możemy się na to nie zgodzić? Powód na nie zgadzanie się to
    przedewszystkim
    obcy ludzie kręcący się po osiedlu i po naszej klatce, oraz nie uniknie się
    zapachu
    od gabinetu dentystycznego oraz pewnego rodzaju chałasu np. ciągłe kroki na
    klatce,
    zamykanie i otwierane drzwi oraz co niektórych klientów krzyczących z bólu
    :)).

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Kasia

  • 2. Data: 2003-07-01 13:39:30
    Temat: Re: działalność w bloku na osiedlu zamknietym
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "ksiks" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytania.
    > Jeśli się myle to przepraszam z góry.
    >
    > Mieszkam na osiedlu zamnknietym z ochroną. Jak kupowaliśmy mieszkanie
    właśnie - było powiedziane, czy napisane?

    burenezo

  • 3. Data: 2003-07-01 13:48:40
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    ksiks napisał(a):

    > Z góry dziękuję za odpowiedź

    Nie wiem, jak wysokie sa te mieszkania, ale ponoc jest przepis, ze na
    zabiegi krwawe, a takowe sa i dentystyczne, musza byc w pomieszczeniu,
    ktore jest wysokie na min. 3 m - moze cos pomoge ;).

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 4. Data: 2003-07-01 22:16:17
    Od: "go!" <g...@g...pl>

> [...]

    > było powiedziane że nie wolno prowadzic żadnej działalności gospodarczej
    > ze względu na charakter osiedla i bezpieczeństwo lokatorów.

    Chcesz powiedziec, ze nie macie sklepu na osiedlu? Czy moze niejasno sie
    wyraziles poprostu?