  • 1. Data: 2007-03-15 13:33:51
    Temat: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "deSant" <n...@m...com>

    Otwieram firmę tłumaczeniową, jednoosobową. Lokalem ma być mieszkanie
    wynajmowane od prywatnego właściciela. Czy potrzebuję od niego zgody na
    prowadzenie tej działalności (czy są jakieś gotowe wzory druków?) czy
    wystarczy zaświadczenie o zameldowaniu?

  • 2. Data: 2007-03-15 13:41:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    deSant napisał(a):
    > Otwieram firmę tłumaczeniową, jednoosobową. Lokalem ma być mieszkanie
    > wynajmowane od prywatnego właściciela. Czy potrzebuję od niego zgody na
    > prowadzenie tej działalności

    Nie.

    > (czy są jakieś gotowe wzory druków?) czy
    > wystarczy zaświadczenie o zameldowaniu?

    A co ma do tego meldunek? Umowę pokazujesz i voila.

  • 3. Data: 2007-03-15 14:53:42
    Od: "deSant" <n...@m...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > A co ma do tego meldunek? Umowę pokazujesz i voila.

    to jest pewien problem. mieszkanie było "z nadania" w dawnym pieknych
    czasach, kiedy właścicielem był urząd miasta. Nadano je mojemu dziadkowi, na
    jego nazwisko. Pozniej obecny własciciel odzyskał kamienice jako własnosc
    rodzinną bodaj, i dalej mieszkańcy, w tym ja, byli juz tylko domeldowywani.
    Tak więc umowy jako takiej nie mam.
    Mogłbym oczywiscie isc do własciciela obgadac, ale ogólnie rzecz biorąc
    wolałbym zeby nie wiedzial o prowadzeniu dzialalności, jesli nie musi.