  • 1. Data: 2007-02-14 12:35:44
    Temat: dwie firmy w jednym pokoju (biurowiec)
    Od: "esos | chlanie.net" <e...@w...pl>

    prowadze DG. mam biuro w budynku z ktorego niedlugo trzeba bedzie sie
    wyniesc. znajomi (takze DG) chca bysmy znalezli sobie razem jakies nowe
    miejsce. znalezlismy ciekawa lokalizacje, jednak miejsce to jest za duze i
    za drogie na jedna firme (wielkie pomieszczenie). czy jest mozliwosc, by w 1
    pomieszczeniu byly zarejestrowane dwie rozne firmy nalezaca do 2 roznych
    osob?
    sprawa z wlascicielem nowej lokalizacji jest jasna - jak dla niego moze nas
    tam bym nawet stu, byle czynsz dostawal w terminie.

    jak na takie zjawisko zaopatruja sie przepisy?
    co z licencjami na oprogramowanie instalowane na naszych komputerach?
    pzdrf
    esos

  • 2. Data: 2007-02-14 12:37:07
    Temat: Re: dwie firmy w jednym pokoju (biurowiec)
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik esos | chlanie.net napisał:
    [..]
    > jak na takie zjawisko zaopatruja sie przepisy?

    Im to też zwisa.

    > co z licencjami na oprogramowanie instalowane na naszych komputerach?

    Masz aż tyle kompów, że jedziesz na MOLP ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-02-14 13:52:23
    Od: "esos | chlanie.net" <e...@w...pl>

    > Im to też zwisa.

    od razu lepiej :)

    > Masz aż tyle kompów, że jedziesz na MOLP ?

    1 'biurowy', 1 dtp, 1 serwer, 1 maszyna do pisania. oczywiscie wszystko
    legalnie.
    pzdrf
    esos

  • 4. Data: 2007-02-14 15:02:50
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    > Użytkownik esos | chlanie.net napisał:
    > [..]

    pytanie tylko jak sie podzielicie wrzuceniem w koszty wynajmu biura...
    Anax

  • 5. Data: 2007-02-14 15:30:40
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Anax WRC" <w...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    >>

    > pytanie tylko jak sie podzielicie wrzuceniem w koszty wynajmu biura...
    > Anax

    moze pierwsza wynajmie calosc a druga od pierwszej? :>

  • 6. Data: 2007-02-14 15:33:36
    Od: "esos" <e...@o...pl>

    > moze pierwsza wynajmie calosc a druga od pierwszej? :>

    bingo :)

  • 7. Data: 2007-02-14 21:30:26
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "esos" <e...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:eqva49$e1r$1@node4.news.atman.pl...

    > bingo :)

    no dobra ale czy w taklim przypadku pierwsza musialaby aktualizowac PKD?
    jesli nie ma zadeklarowanego w nim wynajmu lokali?
    Anax