  • 21. Data: 2008-08-07 20:48:56
    Temat: Re: droga gruntowa w lesie -wolno jeździć samochodem ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Jak biegnie przez las, jest drogą leśną ::) Jak sama nazwa wskazuje.
    > Będę się przy tym upierał.

    Nie. Ona biegnie obok lasu po jednej stronie i obok drugiego lasu po
    drugiej stronie.

  • 22. Data: 2008-08-07 20:55:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 07 sierpień 2008 13:19
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7elok$d5e$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jak biegnie przez las, jest drogą leśną ::) Jak sama nazwa wskazuje.
    > Będę się przy tym upierał.

    Czyli autostrada może być również drogą polną :D Patrząc na stan A4 to nawet
    pasuje :-P

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-08-08 03:50:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

    > Czyli autostrada może być również drogą polną :D Patrząc na stan A4 to nawet
    > pasuje :-P

    http://www.youtube.com/watch?v=d4U5ZmkaXcM&NR=1

    Masz jeszcze jakies wątpliwości?