  • 11. Data: 2005-08-20 15:55:40
    Temat: Re: dowód osobisty przed osiemnastka
    Od: "Piotr Benesz" <b...@a...pl>

    > Teraz młodziez poniżej 18 tez szokuje... Bo żaden sprzedawca w praktyce
    > nie wie, że DO można otrzymać przez 18

    Oj mylisz sie. coraz czesciej spotykam "przeszkolonych" pracownikow, ktorzy
    oprocz posiadania dowodu sprawdzaja rownierz date.

  • 12. Data: 2005-08-20 16:37:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Piotr Benesz napisał(a):
    > nie zgadzam sie.
    > nie bedzie to dowod tymczasowy tylko dowod osobisty dla osoby maloletniej.

    a czym oprócz "daty ważności" różni się ten dowód od dowodu dla osoby
    dorosłej?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-08-20 23:25:41
    Od: "Piotr Benesz" <b...@a...pl>

    > a czym oprócz "daty ważności" różni się ten dowód od dowodu dla osoby
    > dorosłej?

    Niczym :)

  • 14. Data: 2005-08-21 03:39:04
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Owca" <o w c a 8 7 @ g m a i l . com> napisał w wiadomości
    > Witam:]
    > Na początku października kończe 18 lat. Czy moge zlozyc wniosek o dowod
    > osobisty przed urodzinami a odebrac kilka dni po? Podobno jak tak zrobię
    > musi byc przy tym rodzic i dostane dowod tlyko na 5 lat, Prawda to??

    Ja tam złożyłem pare dni po osiągnięciu tych 18 lat, kazano mi poczkeać
    miesiączkę. Przez ten czas to wiem, że rówieśnicy, to w większy prowiant
    zaopatrywali się dzięki szkolnym plastikom.

  • 15. Data: 2005-08-21 08:06:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcel-ak wrote:

    > Ja tam złożyłem pare dni po osiągnięciu tych 18 lat, kazano mi poczkeać
    > miesiączkę. Przez ten czas to wiem, że rówieśnicy, to w większy prowiant

    'Miesiaczkę'? Mamma mia, kto tu wpuścił tego durnego trolla?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)