  • 11. Data: 2007-05-03 21:08:58
    Temat: Re: dowód osobisty-czy konieczna kilkukrotna wymiana?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    *piotr'ek* wrote:

    > Człowiek jest wolny i żadne ich przepisy go nie mogą ograniczać.

    Denerwujesz mnie - idę cię zabić, bo żadne przepisy mnie nie moga
    ograniczać ;->

  • 12. Data: 2007-05-03 21:09:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    *piotr'ek* wrote:

    > Jak wolisz... Widzę, że jesteś niewolnikiem urzędasów.

    Trollu durny - to jest grupa o PRAWIE.

    Więc przestań ją zaśmiecać swoimi kretyńskimi wywodami.

  • 13. Data: 2007-05-03 21:38:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Denerwujesz mnie - idę cię zabić, bo żadne przepisy mnie nie moga
    > ograniczać ;->

    Doczytał łosiu me następne wypowiedzi!

    +inż.leva+

  • 14. Data: 2007-05-03 21:38:27
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Trollu durny - to jest grupa o PRAWIE.

    Zgadza się.

    > Więc przestań ją zaśmiecać swoimi kretyńskimi wywodami.

    Jakimi??????

    +inż.leva+

  • 15. Data: 2007-05-03 22:29:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message

    > Człowiek jest wolny i żadne ich przepisy go nie mogą ograniczać.

    Znowu chrzanisz jak potłuczony.
    Zjeżdżaj na alt.filozofia_alternatywna

  • 16. Data: 2007-05-03 22:32:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Fachowiec grupowy, jak widzę ;)

    Dokładnie tak.
    Urwał się koziołek ze sznurka i bryka.
    Wiedza zerowa.
    Nie zwracac na kretyna uwagi.

  • 17. Data: 2007-05-04 11:10:21
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Widzę miszczowie, że wiecie tyle ile wyczytacie lub zjecie...

    +inż.leva+