    From: "Tigre" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dom sprzedarz sprawa sadowa
    Date: Fri, 22 Nov 2002 14:10:49 -0000

    Witam
    Jestem zszokowany do czego moze sie posunac czlowiem.
    Moi rodzice sprzedali dom (pol roku temu)
    Oczywoscieu mowa zostala spisana u notariusza a ze nabywca nie mial
    calej kwoty to w akcie zostalo napisane ze reszte kwoty splaci do konca
    2002r.
    Jesli nie poddaje sie egzekucji zgodnie z paragrafem 777 kpc.
    Zostaje miesiac do splaty reszty zadluzenia i moi rodzice dowiaduja sie
    ze nabywca zlozyl pozew do sadu (ze go oszukalismy i budynek nie jest tyle
    wart)
    Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej kwesti?
    Czy splata zadluzenia zostala zawieszona?
    Jak dlugo moze sie toczyc taki proces, jakie sa szanse wygrania.
    Pozdrawiam
    Tigre