eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodokladnie o rekojmiidokladnie o rekojmii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai
    l
    From: "damian" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dokladnie o rekojmii
    Date: Wed, 16 Oct 2002 17:04:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 11
    Sender: d...@p...onet.pl@212.106.176.125
    Message-ID: <aojv6i$f2h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.176.125
    X-Trace: news.onet.pl 1034780690 15441 212.106.176.125 (16 Oct 2002 15:04:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Oct 2002 15:04:50 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.2106.4
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.2106.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:111005
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam komputer kupiony w Auchan. Zepsul sie mi 3 razy z tym ze za trzecim
    razem naprawialem go juz z tytulu rekojmii. Mam pytanie jak moze wygladac
    jesli: zepsuje mi sie znowu. Moim prawem jest zazadanie zwrotu gotowki jesli
    produkt nie umozliwia normalnej pracy. Ale czy sklep ma np jakis okreslony
    czas by usunac usterke? np 1godzine 1 dzien. Z przepisow ktore kiedys
    przegladalem nie bylo to dla mnie jasne...
    Dzieki

    damian


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1