  • 11. Data: 2010-12-20 19:48:41
    Temat: Re: dofinansowanie stanowiska pracy - problem
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Nowhere" <n...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ieobdb$2hg$1@news.task.gda.pl...
    > Tak, ale to wyposażenie musi być wykorzystywane przez osobę na którą
    > przyznano dofinansowanie. nieprawdaż?

    Teoretycznie tak. W praktyce to wygląda tak, że przyjdą 2 osoby na kontrolę
    do zakładu, opiszą co widzały (że siedziałeś przy nowo zakupionym biurku
    itp) i to wszystko.

    > Jasne, kupię a potem powiedzą że kasy nie oddadzą

    Kup na firmę z odroczonym terminem płatności

  • 12. Data: 2010-12-20 20:12:22
    Od: "Nowhere" <n...@t...com.pl>

    Użytkownik "newsy" napisał:
    > Teoretycznie tak. W praktyce to wygląda tak, że przyjdą 2 osoby na
    > kontrolę do zakładu, opiszą co widzały (że siedziałeś przy nowo zakupionym
    > biurku itp) i to wszystko.

    OK, więc już wszystko jasne.

    > Kup na firmę z odroczonym terminem płatności

    To wiem, ale nie wszystko dla siebie mogę w ten sposób zakupić.

    W każdym razie bardzo dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335
    (20100802) __________