  • 11. Data: 2010-02-22 21:17:23
    Temat: Re: dodatkowe odszkodowanie za samochód
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-02-22 21:39, piili pisze:
    > Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
    > ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

    Nie pamietasz co podpisywales?
    Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa.

  • 12. Data: 2010-02-22 21:41:02
    Od: piili <r...@g...com>

    On 22 Lut, 22:17, "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> wrote:

    > Nie pamietasz co podpisywales?
    > Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa.

    Dobra, dzięki. Już człowiek oświecony :)

  • 13. Data: 2010-02-23 08:53:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piili pisze:

    > Można?

    Oczywiście, że nie - to już wyłudzenie.

  • 14. Data: 2010-02-23 09:29:26
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:58:21 -0800 (PST), piili napisał(a):

    > Będą pewnie chcieli nr polisy

    Po co im/komukolwiek nr Twojej polisy?
    Ty wyrządziłaś szkodę?
    Może podaj im jeszcze swój "cykl", rozmiar gorsetu i pantofelka ;)

  • 15. Data: 2010-02-23 09:32:18
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:39:04 -0800 (PST), piili napisał(a):

    > Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
    > ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

    Jak już tutaj pisano, utrata paru procent zniżki z AC. Ale do tego dochodzi
    tez obniżenie wartości pojazdu o wypłacona kwotę. Chyba że doubezpieczysz
    pojazd do wartości rynkowej :)
    Tylko pytanie - dlaczego masz ponosić takie koszty skoro to nie Twoja wina
    że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
    Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

  • 16. Data: 2010-02-23 11:28:57
    Od: piili <r...@g...com>

    On 23 Lut, 10:32, Herald <h...@o...eu> wrote:

> [...]
    > że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
    > Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

    Wielkie dzięki Wam wszystkim za rozświetlenie mi sytuacji. Człowiek
    się uczy dopiero jak mu się coś przydarzy :)