  • 1. Data: 2006-08-13 23:30:47
    Temat: dodanie nazwiska
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    Czy realne jest dopisanie sobie drugiego nazwiska? (stan cywilny: kawaler
    :])
    Byłoby to nazwisko panieńskie mojej babki (od strony mamy).

    Jest to co prawda nazwisko dość znanej postaci historycznej [imię się nie
    zgadza]. Zgodnie z rodzinną tradycją pokrewieństwo z tą postacią jest
    (chociaż pewnie byłoby to trudne do udowodnienia).

    --
    Azarien

  • 2. Data: 2006-08-14 08:33:18
    Temat: Re: dodanie nazwiska
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Wiktor S. napisał(a):
> [...]
    > nie zgadza]. Zgodnie z rodzinną tradycją pokrewieństwo z tą postacią
    > jest (chociaż pewnie byłoby to trudne do udowodnienia).

    Zawsze możesz się ożenić z babką ;)
    MSPANC