  • 11. Data: 2013-09-01 16:34:52
    Temat: Re: dobrze, ze ten zabojca dziadka...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > Zdziwilo mnie to, ze pozwolono pierwszemu uciec do izraela

    skoro nie byl winny smierci to dlaczego mialby mu ktos zakazywac wyjazdu

    > I drugiemu tez by pozwolono uciec, gdyby nie to, ze byl juz scigany

    jesli wyjdzie, ze dziadek zszedl na serce to tez nie ma podstaw do
    trzymania go akurat w tej sprawie.

    > Dziwi mnie brak prewencji i wypuszczanie groznych ludzi na wolnosc, bo
    > przeciez smierc czlowieka to nic wielkiego

    bo to nie stalinizm gdzie zamyka sie prewencyjnie tak na zapas.

  • 12. Data: 2013-09-01 17:31:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 16:34, witek wrote:

    > skoro nie byl winny smierci to dlaczego mialby mu ktos zakazywac wyjazdu

    no z tego co pamietam, to wlasnie mieli mu postawic zarzut, i musza go
    scigac listem gonczym.

    > jesli wyjdzie, ze dziadek zszedl na serce to tez nie ma podstaw do
    > trzymania go akurat w tej sprawie.

    Pomijajac smierc dziadka byla jeszcze bojka.

    > bo to nie stalinizm gdzie zamyka sie prewencyjnie tak na zapas.

    a potem przestepcy dymają wszystkich smiejac sie zza granicy...

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-09-01 22:44:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

> [...]
    > trzymania go akurat w tej sprawie.

    > bo to nie stalinizm gdzie zamyka sie prewencyjnie tak na zapas.

    Generalnie zgadzam sie, że zasadą powinno być, że ścisłe ograniczenie
    wolnosci stosuje sie tylko w sytuacjach wyjątkowych. Jednakże oprócz aresztu
    są inne środki których powinno sie użyć w przypadku gdy doszło do śmierci
    uczestnika bójki czy ofiary pobicia. Zaczynając od ustalenia zabezpieczenia
    majątkowego, ustanowienia nadzoru policyjnego, ustanowienia zakazu
    opuszczania kraju czy miejsca zamieszkania (nadzór).

  • 14. Data: 2013-09-09 01:50:09
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 17:49:45 UTC+2 użytkownik hikikomorisan napisał:
> [...]
    >
    > zgon nastapił z przyczyn naturalnych czy był następstwem tej bójki -
    >
    > dodała Katarzyna Padło.
    >

    > Drugi uczestnik bójki, 30-latek ze Śląska - trafił do aresztu, bo jak
    >
    > się okazało, był poszukiwany za inne przestępstwa."
    >

    > ========
    >

    > Wygląda na to, ze jako naturalne przyjmuje sie zalozenie, ze po bojce
    >
    > umiera sie z przyczyn naturalnych, zwlaszcza jak sie jest dziadkiem.
    >
    > Tak, domniemanie niewinnosci... I te agresywne, bojowe dziadki otaczaja
    >
    > mlodych spokojnych 30-latkow. I biją ich.

    ym-nie-zyje-36-latek/4s2de

    > --
    >

    > POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS
    >

    > UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci! Gdy ty ciężko pracując
    >
    > dostajesz na rękę 2150zł, fiskus i ZUS kasują 1450zł. Sprawdź sam:
    >

    > http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrod
    zen.aspx

    Stary dziadyga, ktory probuje "wprowadzac porzadek" w jakichs miejscach publicznych,
    to jest zwykle stary UBek, ktoremu nie smakuje 8000 zl emerytury, bez tej wladzy,
    ktora kiedys posiadal.
    Zwykle ma ochrone swoich kolegow i nic sie nie dzieje, aleee...czasemmm...
    koledzy nie zdaza dojechac...i jest KLAPA.

  • 15. Data: 2013-09-09 07:48:43
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Stary dziadyga, ktory probuje "wprowadzac porzadek" w jakichs miejscach
    >publicznych,

    Jasną rzeczą jest, że jak ty zostaniesz w wieku 60 lat "starym dziadygom" to
    nawet jak ci młody na pusty łeb napluje to będziesz udawał, że deszcz pada.
    Widziałem już wielu facetów w okolicy 60 lat którzy byli sprawniejsi
    fizycznie niż pewnie połowa dzisiejszych, nastoletnich paralityków.

  • 16. Data: 2013-09-09 11:05:04
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 07:48:43 UTC+2 użytkownik Nostradamus napisał:
> [...]
    >
    > Widziałem już wielu facetów w okolicy 60 lat którzy byli sprawniejsi
    >
    > fizycznie niż pewnie połowa dzisiejszych, nastoletnich paralityków.

    Ale ten ostatni to chyba nie byl...?