  • 61. Data: 2017-08-08 13:22:57
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To, co ma każdy urzędnik.
    Jest różnica pomiędzy urzędnikiem, a sędzią?
    I przekonaj mnie, ze małżonkowi sędziego/sędzi należy się 75% uposażenia.

    -----
    > I co proponujesz w zamian ?
    > Stan spoczynku to taka emerytura, ktora u nas kazdemu pracownikowi sie nalezy.
    > W zasadzie nie widze przeszkod, aby im placic skladke do ZUS, ale to na jedno
    wyjdzie.

  • 62. Data: 2017-08-08 14:00:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czyli emerytura do 2.5 sredniej krajowej, no to nie maja znow tak duzo
    wiecej.
    General czy policjant ma wiecej.
    A zona ... w sensie wdowa ? Normalne przepisy, takie sama jak reszta
    holoty, pardon, spoleczenstwa.

    Bo jeszcze jest kwestia rozwodow, tu nasze prawo ma pewien problem.
    Dotyczy tez zreszta np prezydenta.

  • 63. Data: 2017-08-08 14:18:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No nie normalne, bo emerytura to nie jest 100% pensji (lecz raczej około 40%), a stan
    spoczynku tak.
    Czyli wdowa otrzyma z ZUS około 30% pensji męża, a 75% pensji sędziego/prokuratora.
    Do tego nie do końca jest jasne, jakie są uposazenia emerytalne małżonków tych
    (wdów/wdowców) w obecnym nowym kapitałowym systemie emerytur, np. mających
    rozdzielność majątkową.

    -----

  • 64. Data: 2017-08-08 22:42:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-08 o 14:00, J.F. pisze:
> [...]
    > Jest różnica pomiędzy urzędnikiem, a sędzią?
    > I przekonaj mnie, ze małżonkowi sędziego/sędzi należy się 75% uposażenia.

    Po wuj odpowiadasz komuś, kto jest na tyle debilny, że nie potrafi
    opanować zasad odpowiadania na posty?

    --
    Sonn

  • 65. Data: 2017-08-08 22:45:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-08 o 14:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    (wdów/wdowców) w obecnym nowym kapitałowym systemie emerytur, np. mających

    Lądujesz tam gdzie twoje miejsce. Szambo wita.
    Mam dość czytania półgłówka, który nie potrafi odpowiadać na posty w
    usenecie.

    --
    Sonn

  • 66. Data: 2017-08-09 08:43:57
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...
    > [....]
    > Po wuj odpowiadasz komuś, kto jest na tyle debilny, że nie potrafi
    > opanować zasad odpowiadania na posty?

    I znów język z jakiegoś szamba.
    Czy maturę pisemną z języka polskiego Sonn też pisał w tym języku? Myślę że
    nie bo aby być dopuszczonym do matury najpierw trzeba przeczytać ileś tam
    lektur i przyswoić język w którym są pisane.

  • 67. Data: 2017-08-09 11:00:59
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 20:52, J.F. pisze:

    > Z ta prokuratorska to bym sie zastanowil.
    > Z jednej strony bardzo zle, jak wladza decyduje kogo trzeba posadzic na
    > pare miesiecy, z drugiej ... a jak prokuratura zle dziala ?

    Tylko skąd pewność, że prokuratura podległa władzy wykonawczej będzie
    działała lepiej. Na pewno będzie działała lepiej dla władców.

    > O sedziach mozna by w zasadzie tak samo, no ale sady powinny zostac
    > niezawisle.

    Zdecydowanie nie.
    Sędzia musi ponosić odpowiedzialność za swoje decyzje. Musi podlegać
    ocenie i konsekwencjom, gdy popełnia błąd.
    Podobnie immunitet sędziemu (również prokuratorowi, posłowi) jest do
    niczego niepotrzebny. Tzn, przydatny gdy sędzia łamie prawo.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 68. Data: 2017-08-09 14:14:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 08:43, Danusia pisze:

> [...]
    > że nie bo aby być dopuszczonym do matury najpierw trzeba przeczytać ileś
    > tam lektur i przyswoić język w którym są pisane.

    A że mógł tak napisać celowo żeby omawiany ogonkowiec to zrozumiał
    nie pomyślałaś? To szkoda.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2017-08-09 21:54:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:14, RadoslawF pisze:

    > A że mógł tak napisać celowo żeby omawiany ogonkowiec to zrozumiał
    > nie pomyślałaś? To szkoda.

    To już akurat ją zdecydowanie przerasta.

    --
    Sonn

  • 70. Data: 2017-08-10 05:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

> [...]
    > Myślę że nie bo aby być dopuszczonym do matury najpierw trzeba
    > przeczytać ileś tam lektur i przyswoić język w którym są pisane.

    Daj spokój z tą egzaltacją.
    Sonn, ma racje, w braku umiejetnosci poprawnego skomponowania posta sa duze
    pokłady debilizmu.

    --
    Pozdrawia... Budzik