  • 51. Data: 2006-01-04 08:00:05
    Temat: Re: do znawców kodeksu drogowego :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciej Bebenek m...@t...waw.pl ...

    > Nie, Raczej wprowadzono przepis, a nie wprowadzono rozwiązań
    > systemowych. Ale z tym powinieneś się już pogodzić ;-(

    powoli sie do tego przyzwyczajam... :)

    "_")
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 52. Data: 2006-01-04 08:12:35
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > na skrzyżowaniu z sygnalizatorem kierunkowym S-3
    > dla skręcających w lewo nie wolno zawracać.

    OK, może trochę marudzę, ale mam jeszcze jedno pytanie. Jaka jest definicja
    zawracania? Nie mówimy o drodze jednojezdniowej, bo tu akurat jest to
    oczywiste, ale o dwujezdniowej. Przecież każda z nich jest traktowana jak
    oddzielna jezdnia jednokierunkowa i my z w zasadzie wjeżdżamy już w inną
    ulicę. Czy to nadal jest zawracanie?
    Co jeśli jest skrzyżowanie z trzema ulicami krzyżującymi się pod różnymi
    kątami? My jedziemy tą dwujezdniową i w mamy na skrzyżowaniu jedną w lewo
    pod kątem np. 60 st., drugą ostro skręcającą np. 150 st. w lewo. Na dodatek
    mamy jeszcze tę "naszą", która skręca pod kątem 180 st. To w którą wolno
    skręcić? W tę pierwszą? Czy w tę drugą też? Czy może w każdą? Bo S-3 nie
    określa kąta skrętu, więc chyba w każdą mogę wjechać? Nawet w tę "moją".

  • 53. Data: 2006-01-04 09:19:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 3 Jan 2006 21:29:48 +0100,
    Jan Werbiński <j...@j...com> screamed:

    Wszelkimi siłami starasz się nie widzieć <dpeg31$md8$1@inews.gazeta.pl>
    Ale to już Twoja osobista sprawa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 10:19:06 user up 10846 days, 22:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    E Pluribus UNIX.

  • 54. Data: 2006-01-04 15:19:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Teraz literka po literce... Gdzie ten zakaz -- ja widzę zezwolenie na
    > zawracanie (chyba że...)

    I tu masz podane kiedy strzałka P-8B zabrania. W którym innym przepisie jest to
    podane??

    > Znaczy kto?

    Znaczy wszyscy poza tobą.
    A od tego momentu także mną.