    From: "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [do prawnikow] Ogromna prozba o pomoc
    Date: Tue, 08 Nov 2005 23:44:07 +0100

    Witam serdecznie
    Mam do Panstwa ogromna prozbe o wzor umowy na ktora moglbym zaadoptowac do
    wlasnych celow.

    Krotki opis problemu.

    Zamierzam podjac wspolprace z pewnym przedsiebiorstwem, ktora mialaby na
    celu podjecie dzialan,
    zmierzajacych do poprawy kondycji obiektu publicznego, nalezacego do tej
    firmy.
    Wspolpraca odbywalaby sie na takiej zasadzie, ze ja proponowalbym kolejne
    kroki rozwoju obiektu,
    oraz wprowadzenia zmian w jego uzytkowaniu i zarzadzaniu nim, oraz
    dodatkowo podejmowal dzialania
    fizyczne zwiazane z realizacja nowych zadan.

    W zamian, za poprawienie kondycji finansowej, otrzymalbym wynagrodzenie w
    postacji 25% roznicy zyskow z obiektu.
    Umowa musialaby takze uwzgledniac fakt iz mozliwe mozebyc dofinansowanie
    dzialan ze strony firmy dla ktorej
    wykonywana jest usluga.

    Bede ogromnie wdzieczny za pomoc