  • 1. Data: 2003-09-11 06:17:21
    Temat: dni wolne
    Od: "Wojciech Okoń" <r...@o...int.pl>

    Czy nalezy mi sie dzien wolny od pracy na pogrzeb dziadka ?

  • 2. Data: 2003-09-11 06:46:30
    Temat: Re: dni wolne
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Wojciech Okoń wrote:

    > Czy nalezy mi sie dzien wolny od pracy na pogrzeb dziadka ?

    Tak - 1 dzień:

    Zgodnie z § 15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15
    maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz
    udzielania pracownikom zwolnień od pracy (Dz. U. Nr 60, poz. 281)
    pracodawca jest obowiązany zwolnić od pracy pracownika na czas
    obejmujący 1 dzień w razie zgonu i pogrzebu jego siostry, brata, teściowej,
    teścia, babki, dziadka, a także innej osoby pozostającej na utrzymaniu
    pracownika lub pod jego bezpośrednią opieką.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-09-11 06:57:00
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Wojciech Okoń wrote:

    > Czy nalezy mi sie dzien wolny od pracy na pogrzeb dziadka ?

    Nie chce co sie nawet przejrzeć postów z ostatnich kilunastu godzin

    Kopiuję z takiego

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ
    z dnia 15 maja 1996 r.
    w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz
    udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy.
    (Dz. U. Nr 60, poz. 281)

    § 15. Pracodawca jest obowiązany zwolnić od pracy pracownika na czas
    obejmujący:

    1) 2 dni - w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo
    zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki,
    ojczyma lub macochy,

    2) 1 dzień - w razie ślubu dziecka pracownika albo zgonu i pogrzebu