    From: "wojtaszek" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: developer żada dopłaty
    Date: Thu, 15 Dec 2005 12:27:03 +0100

    Witam,

    Mam taką sytuację, że developer żąda ode mnie dopłaty do gruntu, za który
    już zapłaciłem. Mam na to akt notarialny, stwierdzający, że należność za
    grunt została uregulowana. Na podstawie tego aktu zostałem też wpisany do
    księgi wieczystej do działu III (ograniczenia).
    Teraz developer przysyła mi wezwanie do zapłaty na VAT od tego gruntu, bo w
    zeszłym roku zmieniły się przepisy i do gruntu należy doliczyć VAT. Ja kwotę
    uregulowałem zanim zmieniły się przepisy i nie bardzo rozumiem dlaczego mam
    dopłacać.

    Czy powinienem dopłacić czy powołać się na akt, gdzie jest wyraźnie
    napisane, że należność za grunt została w całości uregulowana?
    Dzięki za sugestie,
    Wojtek