  • 1. Data: 2006-02-13 20:35:26
    Temat: delegacja, wyjazd sluzbowy a zastepstwo w innym odziale firmy
    Od: "barts" <b...@g...com>

    witam
    od niedawna pracodawca poprosil mnie abym pracowal w innym miescie niz tym
    co na codzien, zgodzilem sie ale zapytalem sie czy zwrot srodkow za paliwo
    bedzie mi przyslugiwal poniewaz moj stale miejsce pracy jest dosc oddalone
    od tego w ktorym mam pracowac tymczasowo okolo 1 tydzien, i teraz mam
    pytanie czy pracodawca ma zwrocic mi kosz za paliwo zgodznie z kilometrowka
    czy tez moze sam zdecydowac ile mi zaplaci, jak sie ma to do delgeacji
    sluzbowej
    za wszelka pomoc dziekuje
    pozdrawiam