  • 1. Data: 2005-10-26 22:54:45
    Temat: delegacja w święto
    Od: "wirus" <w...@p...onet.pl>

    Witam. Mam pytanie odnośnie delegacji służbowej.
    Mianowicie w czwartek 10 listopada zostanę delegowany na szkolenie 400 km poza
    miejsce stałej pracy i zamieszkania --> DELEGACJA
    Powiedzmy, że wyjadę o godzinie 11 tj.w godznach pracy (10 do 18). Na miejscu
    będę około 21. Tam mam opłacony hotel (wraz z wyżywieniem - pełnym) Budzę się
    rano jest święto państwowe 11 listopada a ja idę na szkolenie, następnego dnia
    (sobota - dzień wolny od pracy (normalnie pracuję pon.- pt.)) mam drugi dzień
    szkolenia. Kolejny dzień to niedziela - trzeci dzień szkolenia i powrót od 14
    do domu, gdzie będę około 2-3 w nocy w poniedziałek.
    Mam comiesięczna pensję w stałej wysokości

    Pytanie 1 Powinienem przepracować 4dni (święto w piątek 11.11), a
    przepracowałem 7 czy należy mi się zwrot 3 dni ??

    Pytanie 2 pomiędzy kolejnymi dniami powinno być 11 godzin przerwy (w systemie
    zmianowym ) ja w takim nie pracuję; na którą powinienem sie stawić w pracy w
    poniedziałek ??
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.