  • 21. Data: 2012-04-26 19:09:16
    Temat: Re: deklaracja wekslowa bez weksla
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2012, Liwiusz wrote:

    > Już drugi raz ten sam błąd:)

    Tak jest!
    W ucho, w ucho... ;)
    (thx)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2012-04-26 19:10:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2012, m wrote:

    > Bo przecież nie powiesz mi że bałeś
    > się kary za w/w wykroczenie :).

    A co, nie wolno? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2012-04-26 21:48:55
    Od: m <m...@g...com>

    > A co, nie wolno? ;)

    Wolno, pod warunkiem że wystąpi obawa. A jakoś tak śmiem wątpić czy u
    Ciebie wystąpiła.

    p. m.

  • 24. Data: 2012-04-27 03:34:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:
    > Wolno, pod warunkiem że wystąpi obawa

    A czemu musi wystąpić "warunek obawy", żeby coś zostało zrobione?
    Nie można ot tak z siebie, bez straszenia karą?

  • 25. Data: 2012-04-27 04:17:02
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.04.2012 03:34, witek pisze:

    > A czemu musi wystąpić "warunek obawy", żeby coś zostało zrobione?

    We fragmencie który wyciąłeś jest "Bo przecież nie powiesz mi że bałeś
    się kary za w/w wykroczenie" na co G. "a co, nie wolno?" (w domyśle - "a
    co, nie wolno się bać?").

    A więc nie żeby zostało zrobione, a żeby Gotfryd się bał.

    > Nie można ot tak z siebie, bez straszenia karą?

    Można. Z legalizmu, fantazji bądź legalizmu klienta. Właśnie jestem
    ciekaw Gotfrydowych motywacji.

    p. m.

  • 26. Data: 2012-04-28 00:46:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Apr 2012, m wrote:

    > Można. Z legalizmu, fantazji bądź legalizmu klienta. Właśnie jestem ciekaw
    > Gotfrydowych motywacji.

    W sasiednim watku ktos napisał:
    "ale to jest pl...prawo, a nie pl.rec.savoir-vivre!"
    ;)

    A poważniej, już pisałem do Liwiusza: ostatnia rzecza której mi było
    trzeba, to pomysł klienta że się przyczepi i jednak będzie chciał
    innego zabezpieczenia.

    pzdr, Gotfryd