  • 11. Data: 2009-05-09 08:53:31
    Temat: Re: dedykowane windowsy, allegro i MS...
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:gu2153$k7m$3@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Tyle, ze pewnie nie publicznie.

    a czym niby jest usunieci eaukcji usera X, lub jego konta jak nie
    pomowieniem ? (jezeli nie bylo q temu powodów)

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 12. Data: 2009-05-09 11:36:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu3gac$t46$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:gu2153$k7m$3@inews.gazeta.pl...
    > a czym niby jest usunieci eaukcji usera X, lub jego konta jak nie
    > pomowieniem ? (jezeli nie bylo q temu powodów)

    W każdym razie nazwania "oszustem/złodziejem/paserem", to ja się w tym
    czynie dopatrzeć nie potrafię.

  • 13. Data: 2009-05-09 12:26:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gu3gac$t46$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > W każdym razie nazwania "oszustem/złodziejem/paserem", to ja się w tym
    > czynie dopatrzeć nie potrafię.

    usuniecie uzytkownikowi aukcji z softem jest lekką sugestią ze lamie prawo

  • 14. Data: 2009-05-09 12:31:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > usuniecie uzytkownikowi aukcji z softem jest lekką sugestią ze lamie prawo

    Najwyżej regulamin Allegro.

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-05-09 13:39:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu3sp5$km6$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:gu3qd6$ash$2@inews.gazeta.pl...
    > usuniecie uzytkownikowi aukcji z softem jest lekką sugestią ze lamie
    > prawo

    Skad wiadomo, co było na usuniętej aukcji? Od strony innych uzytkowników
    pytam, bo wiem, ze sam wystawiajacy przeważnie wie.

  • 16. Data: 2009-05-09 14:30:37
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Najwyżej regulamin Allegro.

    no a czym moze byc to spowodowane w tym konkretnym przypadku?
    nawet jak zarzucaja lamanie prawa cywilnego to jest pomowienie.

  • 17. Data: 2009-05-09 14:33:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Skad wiadomo, co było na usuniętej aukcji? Od strony innych uzytkowników
    > pytam, bo wiem, ze sam wystawiajacy przeważnie wie.

    ale wczesniej moglo 1000 osob ogladac aukcje uzytkownika o nazwie XXX
    i wracajac do aukcji widzac ze jest zablokowana jednoznacznie wyrobic sobie
    opinie,
    ja tam mam nadzieje ze sie ktos porzadznie kiedys wkurzy i pouczy adminow
    poprzez sad.

  • 18. Data: 2009-05-09 16:15:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Skad wiadomo, co było na usuniętej aukcji? Od strony innych uzytkowników
    > pytam, bo wiem, ze sam wystawiajacy przeważnie wie.

    Książeczka Win XP OEM, naklejka z nr seryjnym, płyta. Wszystko
    oryginalne i stanowiące komplet pochodzący ze sklepu. Pamięć RAM,
    bo to był Win OEM.
    Jako dodatek była kopia bezpieczeństwa tejże oryginalnej płyty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE