  • 31. Data: 2008-02-25 16:52:08
    Temat: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 17:16:27 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > No z jakiegos powodu oceniaja pozytywnie jego geny - widac brzydki nie
    > jest. Zreszta to czeste podejscie kobiet - ladny to moze dac mi syna,
    > ale wychowam go sobie po swojemu zeby mial taki charakter jak chce.

    Może to tzw. "rozsądne kobiety" i nie patrzą na urodę, lecz na
    inteligencję? I po tatusiu chciałyby właśnie genów odpowiedzialnych za
    sferę, że tak to ujmę, umysłową? ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 32. Data: 2008-02-25 16:54:29
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 11:27:56 +0100, szerszen napisał(a):

    > ok, tylko jestesmy w polsce i raczej o polskie realia mi chodzi, jak to
    > jest rozwiazane w polsce i dlaczego skoro mozna przez bank to nie mozna
    > na podstawie umowy z matka, przeciez patrzac obiektywnie to i tak na to
    > samo wychodzi

    Rzecz w tym, że zgodnie z naszym prawem "matka wie, kto jest ojcem" i na
    podstawie oświadczenia o obcowaniu domniema się ojcostwa.

    W przypadku banków nie wiem jak to jest, ale sądzę, że co do zasady nie
    powinno to szczególnie niczego zmieniać.

    Reasumując - lepiej w banku trzymać pieniądze, niźli nasienie.

  • 33. Data: 2008-02-25 16:55:21
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 16:52:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Może to tzw. "rozsądne kobiety" i nie patrzą na urodę, lecz na
    > inteligencję? I po tatusiu chciałyby właśnie genów odpowiedzialnych za
    > sferę, że tak to ujmę, umysłową? ;)

    To tylko zwiększa ryzyko, że potem będą chciały aby nie tylko
    na spermie się skończyło i żeby "tatuś" się też dzieckiem zajął ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2008-02-25 17:06:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    maximus pisze:

    > Szkoda bo w ten sposób odebrali podwójna przyjemnośc obywatelom.
    > Jedną wynikająca z aktu a drugą wynikającą z poczęcia.
    > A państwo też by zyskało na przyroście naturalnym, z którym mają proble

    O! może ktoś mi w końcu wytłumaczy giertychowski pęd do płodzenia (to
    mogęzrozumieć :P) i rodzenia (tego już nie rozumiem). Dlaczego polaków
    ma byc 50 mln?

    pozdrawiam.

    PlaMa

  • 35. Data: 2008-02-25 17:11:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 17:55:21 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > To tylko zwiększa ryzyko, że potem będą chciały aby nie tylko na spermie
    > się skończyło i żeby "tatuś" się też dzieckiem zajął ;-)

    Może są na tyle rozsądne, że nie wierzą, że taki gość byłby w stanie z
    nimi wytrzymać? Zwłaszcza, że - o ile dobrze kapuję - jest ich parę.

  • 36. Data: 2008-02-25 17:15:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 18:06:07 +0100, PlaMa napisał(a):

    > O! może ktoś mi w końcu wytłumaczy giertychowski pęd do płodzenia (to
    > mogęzrozumieć ) i rodzenia (tego już nie rozumiem). Dlaczego polaków ma
    > byc 50 mln?

    Akurat z rodzenia nie wynika, że ma być nas 50 mln. Chciałbym zwrócić
    uwagę, że dominujący u nas od czasów Gierka model 2+1 powoduje kurczenie
    się społeczeństw. Nawet 2+2 oznacza tylko stagnację.

  • 37. Data: 2008-02-25 17:17:06
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > nimi wytrzymać? Zwłaszcza, że - o ile dobrze kapuję - jest ich parę.

    Klasztor? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 38. Data: 2008-02-25 17:28:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 18:17:06 +0100, rezist.com napisał(a):

    > Klasztor?

    No nie, pewnie jakieś Pariski ;-)

  • 39. Data: 2008-02-25 17:29:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 17:28:42 +0000, Olgierd napisał(a):

    > No nie, pewnie jakieś Pariski ;-)

    ... albo desperatki ;-)

  • 40. Data: 2008-02-25 18:00:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Chciałbym zwrócić uwagę, że dominujący u nas od czasów Gierka model 2+1 powoduje
    kurczenie
    > się społeczeństw. Nawet 2+2 oznacza tylko stagnację.

    Będzie luźniej :)
    A poza tym im mniej dzieci to są one statystycznie mądrzejsze (były
    takie badania), bo rodzice im więcej czasu mogą poświecić. Ja tam wolę
    jak jest mniej mądrych, niż więcej głupich.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."