  • 1. Data: 2004-01-16 14:07:25
    Temat: darowizna - samochod z zagranicy
    Od: "rozik" <r...@i...pl>

    Tak sie zastanawiam i nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi na pytanie. Czy
    jesli zostanie podarowany mi samochod zalozmy na to z Niemiec, to czy
    ponosze jakies koszty z tym zwiazane, oczywiscie bedzie go trzeba
    zarejestrowac na nazwisko itd. Ale co z podatkiem? A czy do tego dochodzi
    jeszcze moze jakies clo, wat... albo jeszcze co innego? Jaka bedzie roznica
    przy darowiznie do maja 04, a juz po przystapieniu Polski do UE?

    Dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2004-01-16 20:38:48
    Temat: Re: darowizna - samochod z zagranicy
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "rozik" kemenangan <16 sty 2004> menyalin :

    > A czy do tego dochodzi
    > jeszcze moze jakies clo, wat... albo jeszcze co innego?

    clo nie, ale nie wiem jak z akcyza :)