  • 1. Data: 2008-03-05 17:41:13
    Temat: darowizna
    Od: g...@o...pl

    Mam taki problem. Siostra ze szwagrem chca mi tzn mi i zonie podarowac
    mieszkanie. Czy zaplace jakies podatki i czy us sie przyczepi a jak
    tak to do czego?

  • 2. Data: 2008-03-07 13:27:57
    Temat: Re: darowizna
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > Mam taki problem. Siostra ze szwagrem chca mi tzn mi i zonie podarowac
    > mieszkanie. Czy zaplace jakies podatki i czy us sie przyczepi a jak
    > tak to do czego?

    Podatku nie zapłacisz, ale za sporządzenie aktu
    notarialnego owszem. Akt notarialny kosztuje
    teraz tyle samo ile wcześniej podatek więc
    tutaj finansowo nieiwle się zmieniło.
    Jakiś "myk" notariusze zrobili i nadal
    swoje biorą.

    Tomy M.

  • 3. Data: 2008-03-10 17:41:08
    Od: g...@o...pl

    Dzieki.

  • 4. Data: 2008-03-11 00:26:26
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Uzytkownik <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    > Dzieki.

    Najlepiej idz/zatelefonuj do Notariusza i po prostu spytaj.

    Tomy M. www.ansibl.com