    From: "ulek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [dane osobowe] Drobny incydent?
    Date: Thu, 18 Nov 2004 10:34:03 +0000 (UTC)

    Proszę o następujacą informacje.

    Na jednym z publicznych forów ktoś nie wiem czemu ujawnił moje nazwisko.

    Napisałem wcześniej posta który później został zacytowany wraz z podaniem
    mojego nicka. Jednak w odpowiedzi na tenże cytat użytkownik tegoż forum
    nazywał mnie już po nazwisku. Ale dziwię sie ponieważ ani podczas rejestracji
    ani w profilu tegoż forum niema miejsca gdzie podawałbym swoje nazwisko. Moim
    zdaniem użytkownik ten doszedł do mojego nazwiska poprzez email. Identyczny
    email jaki używam na forum znajduje sie także na jednej ze stron organizacji
    do której należę i przy którym jest podane moje nazwisko i imie.

    W związku z tym jak mogę dochodzić swoich praw? Czy podchodzi to pod ustawie
    o ochronie danych osobowych? Czy jest sens dochodzić swoich praw?