  • Data: 2004-03-18 07:06:07
    Temat: czy zlozyc doniesienie do prokuratury?
    Od: "WitekS" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od sierpnia 2003 staram się o rentę, Obecnie sprawa jest w Sądzie Okręgowym
    Wydział Ubezpieczeń Społecznych. Badało mnie czterech biegłych lekarzy
    sądowych którzy zgodnie stwierdzili, że renta mi się jak najbardziej należy.
    Ale jakie było moje zdziwienie gdy główny orzecznik stwierdził iż
    dokumentacja na podstawie której orzekli biegli jest niewiarygodna a ja (jak
    twierdzi orzecznik) powiedziałem że nie mam już padaczki (była to moja
    odpowiedź na pytanie czy dalej występują takie ataki jak po wypadku). To co
    napisał główny orzecznik to było moim zdaniem celowe wprowadzenie w błąd.
    Biegli ponownie się wypowiedzieli i podtrzymali to co wcześniej.
    Obecnie ZUS wystąpił o inny skład biegłych a ja wniosłem o dołączenie
    jeszcze jednego lekarza biegłego. Sędzia zadaje mi za każdym razem głupie
    pytania czy zgadzam się z opinią biegłych która jest na moją korzyść. Moje
    zastrzeżenia co do ZUS-u nie są brane pod uwagę. Ktoś mi powiedział że ZUS i
    ten cały wydział w sądzie ds ubezpieczeń społecznych to są po jednym diable
    i biorą pieniądze z tego samego worka, więc chyba nie mam co liczyć na
    sprawiedliwy wyrok.
    Czy powinienem złożyć doniesienie do prokuratury o celowym wprowadzaniu sądu
    w błąd? (czy to ma jakiś sens?)
    Czy można jakoś zmienić sędziego który jak się domyślam już postawił na mnie
    krzyżyk?
    Co powinienem w tej sytuacji zrobić, od czego zacząć?