  • 1. Data: 2007-01-16 13:29:09
    Temat: czy wynajmujący cześć terenu na swojej "ziemi" najemca musi prowadzić działalność?
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Czy osoba wynajmująca musi prowadzić działałność jeśli chce komuś wynając
    odpłatnie teren ?
    Chodzi o kwote max 200zł/rok.
    Mozna poprosić o jakiś art ?

  • 2. Data: 2007-01-16 13:46:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 14:29:09 +0100, maximus napisał(a):

    > Czy osoba wynajmująca musi prowadzić działałność jeśli chce komuś wynając
    > odpłatnie teren ?

    Nie.

    Ten jest np. ciekawy - http://biznes.onet.pl/0,1466284,wiadomosci.html

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-01-16 14:22:42
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    > Ten jest np. ciekawy - http://biznes.onet.pl/0,1466284,wiadomosci.html

    MOże i ciekawy ale co ma wpsołnego wzrost gospodarczy i wzrost zatrudnienia
    do mojego pytania?

  • 4. Data: 2007-01-16 14:35:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 15:22:42 +0100, maximus napisał(a):

    > MOże i ciekawy ale co ma wpsołnego wzrost gospodarczy i wzrost zatrudnienia
    > do mojego pytania?

    Podałem Ci odpowiedż na Twoje pytanie. A czego oczekujesz? Że w ustawie
    będzie napisane "kto wynajmuje kawałek terenu za kwotę mniejszą niż 201 zł
    ten nie musi prowadzić działalności gospodarczej"? DG to działalność
    wykonywana w sposób ciągły i zorganizowany. Wynajem kawałka terenu, nawet
    jeśli będziesz wynajmować 100 osobom i za kwotę 100x większą nie musi być
    działalnością - i możesz podpisać z najemcą zwykłą umowę najmu, pamiętając
    też o zgłoszeniu jej gdzie trzeba i o zapłaceniu odpowiednich podatków. Po
    szczegóły odsyłam do google.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl