  • Data: 2005-09-25 12:45:01
    Temat: czy wybory do Sejmu i Senatu muszą być połączone?
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uważam Senat za instytucje zbędną, a przy tym kosztowną. Nie chcę wybierać
    Senatorów. Chcę głosować tylko na posłów do Sejmu.
    A więc w lokalu wyborczym odbieram tylko jedną kartę do głosowania (na
    posłów) i proszę komisje o odnotowanie tego w protokole. Oddaje głos.
    Na obiedzie rodzinnym Teściowa przekonuje mnie, że źle zrobiłem, że zna
    kandydata X Y, że to świetny Facet ..itd. No dobra, daje się przekonać.
    Wracam do lokalu wyborczego i mówię, że się namyśliłem, i że mam ochotę
    jednak zagłosować na Senatorów.
    Czy coś takiego jest w ogóle możliwe, a jeśli nie, to czy nie powinno być?

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk