eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy tresci wypisywane w komunikatorach mogą sluzyc jako dowody w sprawie rozwodowej? › czy tresci wypisywane w komunikatorach mogą sluzyc jako dowody w sprawie rozwodowej?
    From: "Jacek" <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    rozwodowej?
    Date: Mon, 16 Oct 2006 20:57:42 +0200

    czy tresci wypisywane w komunikatorach internetowych (GaduGadu, Miranda,
    Tlen) ewentualnie na czacie, lub w mailach mogą sluzyc jako dowody w sprawie
    rozwodowej? Czy takie tresci mozna sfalszowac tak aby byly "korzystne" dla
    jednej ze stron? Czy moga byc wypisywane np. ze skradzionego konta?

    Jeszcze jedna sprawa. Zona skarzy mnie z art. 107 KW prawdopodbnie za
    smsy... (tego sie dowiem na komisariacie w przysz;lzym tygodniu) , byly to
    smsy dot. spraw finansowych i dzieci typu ..."jesli bedziesz nadal
    manipulowac dziecmi i nastawiac je przeciwko mnie to bede Ci dawac mniej
    pieniedzy" (nie jestesmy po rozwodzie). Co w tej sytuacji zrobic? Przyznawac
    sie do tych smsow cz tez nie? Telefon ktory zona uzywa jest zarejestroweany
    na moja firme... no ale jest ta wspaniala wspolnota majatkowa wiwec nieiwem
    jak to sie ma wtej spraswie.

    Prosze doradzcie...