  • 1. Data: 2006-01-11 07:14:22
    Temat: czy sądy nie mają kserokopiarek
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Dostałem wezwanie z sądu o dosłanie kopii odpowiedzi na pozew w terminie 7
    dni, w przeciwnym wypadku zostanę obciążony kosztami kserokopii

    czy ktoś mnie oświeci o co chodzi?Skąd miałemn wiedzieć że trzeba dostarczać
    odpowiedź w 2 egzemplarzach? W sądzie nie ma kserokopiarek? Ile takie
    koszty mogą wynieść - ok 5 stron A4 ?

    Całość przyszła listem poleconym za potwierdzeniem odbioru - 5,40zł - czy
    nie taniej byłoby zrobić to ksero ?

    Zastanawiam się czy wysyłać (kopia wyniesie mnie ok 1zł polecony jakieś 4
    zł) :):):) może koszty ksero okażą się tańsze :)

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-01-11 07:18:39
    Temat: Re: czy sądy nie mają kserokopiarek
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    trabancik napisał(a):
    > Dostałem wezwanie z sądu o dosłanie kopii odpowiedzi na pozew w terminie 7
    > dni, w przeciwnym wypadku zostanę obciążony kosztami kserokopii
    >
    > czy ktoś mnie oświeci o co chodzi?

    o obowiązujące przepisy, niestety nie zawsze najlepsze

    > Skąd miałemn wiedzieć że trzeba dostarczać
    > odpowiedź w 2 egzemplarzach?

    z przepisów?
    a jak nie wiedziałeś, to trzeba było się zapytać kogoś kto wie

    KG

  • 3. Data: 2006-01-11 08:20:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    trabancik wrote:

    > Całość przyszła listem poleconym za potwierdzeniem odbioru - 5,40zł - czy
    > nie taniej byłoby zrobić to ksero ?

    No coz... ZUS tez tak potrafi przyslac, jak sie grosze nie zgadzaja...
    Oni wszyscy maja pieniadze... nasze...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 4. Data: 2006-01-11 13:12:18
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > o obowiązujące przepisy, niestety nie zawsze najlepsze

    raczej o korupcje. Pieniadze sla skorumpowanych sedziow sa, a na
    kopiarke zabraklo.

  • 5. Data: 2006-01-11 21:28:54
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > No coz... ZUS tez tak potrafi przyslac, jak sie grosze nie zgadzaja...
    > Oni wszyscy maja pieniadze... nasze...

    a co ma do tego sad?!?!?... jest przepis , ktory nakazuje dokonac czynnosci
    stronie a jezeli nie dokona to trzeba ja wezwac....

    moze w koncu warto sie zasrtanowic ,ze to ustawodawca wymysla tak idiotyczne
    przepisy.. sad musi sie do nich stosowac i tyle

    pozdrawiam
    łukasz

  • 6. Data: 2006-01-11 21:39:16
    Od: verbus13 <v...@w...pl>

    newsfeed napisał(a):

    > raczej o korupcje. Pieniadze sla skorumpowanych sedziow sa, a na
    > kopiarke zabraklo.

    Czyli łapówki sędziom płaci Skarb Państwa ?