  • 11. Data: 2003-02-01 08:41:30
    Temat: Re: czy od sąduodwoławczegoteżprzysługujeodwołanie ?
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    no dobra wszystko fajnie
    tylko co robić dalej ?
    ja mi na odwoławczym utrzymają wyrok to co potem ?
    zakładać sprawę o podwyższenie ?
    odwoływać się gdzieś dalej ?

    pozdrawiam
    TrueMan

  • 12. Data: 2003-02-01 09:24:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik TrueMan <T...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1g0v6$56h$...@n...onet.pl...
    > no dobra wszystko fajnie
    > tylko co robić dalej ?
    > ja mi na odwoławczym utrzymają wyrok to co potem ?

    to nie ma mozliwosci odwolywania sie dalszego od wyroku alimentacyjnego ...

    > zakładać sprawę o podwyższenie ?

    tylko nowe powództwo możesz złożyc ale w tak krótkim terminie od tego moze
    byc tez nieuwzglednione...

    > odwoływać się gdzieś dalej ?

    nie masz możliwości...

    Sandra