  • 11. Data: 2007-12-18 16:52:09
    Temat: Re: czy nagranie filmu z DVB-S jest legalne?
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 17:26:47 +0100, ioo napisał(a):

    > ze co? ogladanie na kanapie starych odcinkow Wojewodzkiego z zakurzonego
    > VHSa jest tozsame z puszczaniem ich publicznie na pokazach plenerowych??
    > ales pojechal...
    >
    > a tekst, ze nie da sie nielegalnie rozpowszechniac, to juz mi trollizmem
    > pachnie...

    trzymaj sie watku kolego... caly czas mowie o osobach bedacych w zwiazku
    towarzyskim i tylko o nich

  • 12. Data: 2007-12-18 16:58:55
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 16:53:21 +0100, ioo napisał(a):

    > art. 17. ust. o p.a. i p.p.
    >
    > zanim wytoczysz dziala dowolonego uzytku poczytaj sobie o polach
    > eksploatacji (a w szczegolnosci art. 50)

    art 50 dotyczy praw majatkowych, prosze czytac ze zrozumieniem.

  • 13. Data: 2007-12-18 20:25:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.12.2007 the_foe <t...@W...pl> napisał/a:
    > art 50 dotyczy praw majatkowych, prosze czytac ze zrozumieniem.

    Bo powielanie i korzystanie to wyłącznie domena osobistych, prawda?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-12-18 21:29:13
    Od: ioo <b...@i...prv.pl>

    the_foe wrote:

    > art 50 dotyczy praw majatkowych, prosze czytac ze zrozumieniem.

    mhm. a dyskusja toczy sie na temat postepowania egzekucyjnego w
    administracji.

    Jam nieopatrznie rozbudzil tego flejma, za co szanownych grupowiczow sory i
    ja sie wylaczam. Pytajacy dostal odpowiedz i wystarczy.

    EOT.

  • 15. Data: 2007-12-19 10:56:07
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <g...@z...router>,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Podaj konkretny przepis który pozwala na wykonanie ww. kopii egzemplarza.

    Art. 23 UoPAiPP.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 16. Data: 2007-12-19 13:14:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.12.2007 Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> napisał/a:

    > Art. 23 UoPAiPP.

    Mamy chyba inne PA. Zacytuj odpowiedni fragment.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2007-12-19 14:09:07
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d...@z...router>,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Mamy chyba inne PA.

    Jeśli masz jakieś stare... ;)

    > Zacytuj odpowiedni fragment.

    Cały art. 23:
    "1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Przepis
    ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego
    i architektoniczno-urbanistycznego oraz do korzystania z elektronicznych
    baz danych spełniających cechy utworu, chyba że dotyczy to własnego
    użytku naukowego niezwiązanego z
    celem zarobkowym.
    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z pojedynczych
    egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w
    szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego."

    Wyłączenie jest, OIDP, tylko dla programów komputerowych.

  • 18. Data: 2007-12-19 23:21:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Jeśli masz jakieś stare... ;)

    E, mamy takie samo :)

    > Cały art. 23:

    Fragment prosiłem :)

> [...]
    > szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego."
    >
    > Wyłączenie jest, OIDP, tylko dla programów komputerowych.

    Nie widzę w zacytowanym nic co zezwala na wykonanie jakiejkolwiek kopii
    (de facto w omawianym przypadku już kolejnej).

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2007-12-21 10:03:34
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <t...@z...router>,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > E, mamy takie samo :)

    > Fragment prosiłem :)

    Ale odpowiedni :)

    > Nie widzę w zacytowanym nic co zezwala na wykonanie jakiejkolwiek kopii
    > (de facto w omawianym przypadku już kolejnej).

    Własny użytek obejmuje robienie _sobie_ kopii - chyba że jest gdzieś
    zdefiniowany inaczej, a ja o tym nie wiem.

  • 20. Data: 2007-12-21 10:18:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.12.2007 Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> napisał/a:
    > Własny użytek obejmuje robienie _sobie_ kopii - chyba że jest gdzieś
    > zdefiniowany inaczej, a ja o tym nie wiem.

    A gdzie jest zdefiniowany tak jak podałeś?

    --
    Marcin