  • 1. Data: 2004-11-04 00:19:47
    Temat: czy musi być testament?
    Od: "Jarek" <J...@p...onet.pl>

    Mam taką sytuację:
    Rozwiodłem się z żoną , mieliśmy 7 letnia córke nad którą została przyznana
    mi opieka.
    Chciałbym aby po mojej śmierci cały majątek przypadł córce(nie chce aby
    była żona dziedziczyła po mnie, zeby nie było żadnych numerow z zachowkami
    itp.) , czy w takim wypadku muszę wydziedziczyć byłą żonę??
    Wogóle czy była żona ma prawo dziedziczyć po mnie ? , spotkałem się z
    różnymi sprzecznymi opiniami i mam teraz totalny mętlik w głowie :(

    Jarek

  • 2. Data: 2004-11-04 04:37:57
    Temat: Re: czy musi być testament?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jarek napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > Wogóle czy była żona ma prawo dziedziczyć po mnie ? , spotkałem się z
    > różnymi sprzecznymi opiniami i mam teraz totalny mętlik w głowie :(

    Była żona nie dziedziczy z ustawy, więc nie ma potrzeby sporządzać testamentu,
    choć można bo to żaden problem.

    --
    JOHNSON :)